Regulamin i polityka prywatności

Regulamin

  1. Postanowienia ogólne
  2. Definicje
  3. Rodzaj i zakres usług elektronicznych
  4. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
  5. Tryb postępowania reklamacyjnego
  6. Własność intelektualna
  7. Postanowienia końcowe
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    • Strona http://www.super-portal.pl/ działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
    • Regulamin opisuje typy i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę http://www.super-portal.pl/, reguły świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, jak również tryb postępowania reklamacyjnego.
    • Regulamin określa typy i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę http://www.super-portal.pl/, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    • Wszyscy Usługobiorcy z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony http://www.super-portal.pl/, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
      • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
      • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
      • Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. DEFINICJE
    • FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie http://www.super-portal.pl/ umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
    • REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
    • USŁUGODAWCA – twórcy portalu.
    • USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
    • USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
  3. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    • Usługodawca daje sposobność za pośrednictwem Strony na korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak: korzystanie z Formularza Kontaktowego,
    • Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach zawartych w Regulaminie.
  4. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    • Świadczenie Usług Elektronicznych zawartych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
    • Czas na jaki umowa zostaje zawarta: umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega likwidacji z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
    • Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
      • komputer z dostępem do Internetu,
      • dostęp do poczty elektronicznej,
      • przeglądarka internetowa,
      • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
    • Usługobiorca zmuszony jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami zwracając uwagę na poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    • Usługobiorca zobowiązany jest do implementowania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
    • Usługobiorcę obowiązuje zakaz udostępniania treści o charakterze bezprawnym.
  5. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
    • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
      • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych poprzez Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem formularza kontaktowego.
      • W powyższej wiadomości e-mail, powinno się podać jak najwięcej informacji i okoliczności mających związek z przedmiotem reklamacji, w szczególności typ i termin zajścia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje bardzo ułatwią i przyspieszą przeanalizowanie reklamacji przez Usługodawcę.
      • Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę ma miejsce natychmiast, nie później niż w terminie 14 dni.
      • Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny wzmiankowany przez Usługobiorcę sposób.
  6. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
    • Wszystkie treści udostępnione na stronie internetowej pod adresem http://www.super-portal.pl/ korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością http://www.super-portal.pl/ Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę uczynioną Usługodawcy, będącą konsekwencją użycia którejkolwiek zawartości witryny http://www.super-portal.pl/, bez zgody Usługodawcy.
    • Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, jakiegokolwiek z elementów składających się na treść i zawartość strony http://www.super-portal.pl/ stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    • Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
    • W razie niezgodności którejkolwiek części Regulaminu z aktualnym prawem, w miejsce zanegowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

Polityka prywatności

  1. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w poniższy sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie zamieszczone w formularzach informacje.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. „ciasteczka”).
  2. Informacje w formularzach.
    1. Serwis gromadzi informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
    2. Serwis może zapisać także informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
    3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
    4. Dane podane w formularzu mogą składać się na zbiór przypuszczalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
    5. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. celem dokonania przebiegu obsługi zgłoszenia serwisowego bądź kontaktu handlowego.
    6. Dane zamieszczone w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności ma to związek z przekazywaniem informacji o właścicielu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności, jak również innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tych ramach współpracuje.
  3. Informacja o plikach cookies.
      1. Serwis korzysta z plików cookies.
      2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) składają się na dane informatyczne, przede wszystkim pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i poświęcone są korzystaniu z witryn Serwisu. Cookies przeważnie zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym jak również unikalny numer.
      3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz otrzymującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
      4. Pliki cookies wykorzystywane są w poniższych celach:
        • sporządzania statystyk, które pomagają zrozumieć, jak Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia udoskonalanie ich struktury i treści;
        • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na wszystkich podstronach Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
        • charakteryzowania profilu użytkownika w celu prezentowania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
      5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które magazynowane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do momentu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do momentu ich usunięcia przez Użytkownika.
      6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) przeważnie domyślnie dopuszcza magazynowanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mają prawo by dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Dokładne informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
      7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na witrynach Serwisu.
      8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być także przez kooperujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
      9. Doradzamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby przyswoić reguły korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
      10. Pliki cookie mogą zostać użyte przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do prezentowania reklam dopasowanych do metody, w jaką użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
      11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika zbieranych przez sieć reklamową Google użytkownik ma prawo przeglądać i modyfikować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  4. Udostępnianie danych.
    1. Dane mogą być udostępnione podmiotom zewnętrznym tylko w granicach prawnie dopuszczalnych.
    2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za pozwoleniem tej osoby.
    3. Operator może być zobowiązany do udzielania informacji zgromadzonych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w ramach wynikających z żądania.
  5. Zarządzanie plikami cookies- jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę ?
    1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
    2. Celem zarządzania ustawieniami cookies wybierz z poniższej listy przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
      1. Internet Explorer
      2. Chrome
      3. Safari
      4. Firefox
      5. Opera
      6. Android
      7. Safari (iOS)
      8. Windows Phone
      9. Blackberry.