Jak stworzyć skuteczną reklamę?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Reklama jest dźwignią handlu, a od poziomu jej przygotowania często zależy, w jaki sposób dana firma będzie postrzegana. Sposób przygotowania reklamy powinien być uzależniony od tego, gdzie ma się ona pojawiać oraz do kogo jest skierowana. Im mocniej zaciekawi się za jej pomocą potencjalnego klienta, tym bliżej jest się do sprzedania mu swoich usług albo towarów. Nawet jeśli nie ma się w tym doświadczenia, można skorzystać z pomocy agencji reklamowych.

Od czego zacząć?

Reklama musi być stworzona dla odbiorcy. Poznanie profilu idealnego klienta firmy ułatwia przygotowanie całej kampanii do niego skierowanej. Dziś najlepiej sprawdzają się reklamy internetowe, szczególnie te prowadzone przez Google. Umożliwiają nie tylko wystawienie dowolnego formatu, na przykład wideo, grafiki albo gifa, ale także pozwalają dostosować je do konkretnych osób. W przypadku ich przygotowania warto skierować się po pomoc do agencji, na przykład na adres https://managerka.com/kampanie-adwords, która może pomóc w opracowaniu reklam.

Dobrze byłoby, aby hasła reklamowe przygotowywała osoba w wieku idealnego klienta. Muszą być chwytliwe, ale także wyraźnie skierowane do konkretnej osoby. Klient powinien czuć, że to jego firma zaprasza do zakupu. Ważne też, żeby rzucała się w oczy. Jeśli ma być wyświetlana w social mediach, musi przyciągać wzrok osób, które są przyzwyczajone do reklam na każdym kroku. Nich w prosty i szybki sposób mówi, co klient może zyskać na zakupie, żeby ciekawość zachęciła go do sprawdzenia strony internetowej albo do zapoznania się ofertą firmy.

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*