Czym jest SEO i dlaczego wpływa na rozwój firm? Dowiedz się na audytach SEO

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Czym jest SEO – to bardzo konkurencyjna dziedzina, która ewoluowała w ciągu ostatnich kilku lat. Nic dziwnego, że firmy szukają teraz agencji z renomą wypracowaną na licznych audytach SEO na swoich stronach internetowych i treściach, aby upewnić się, że są one zgodne z najnowszymi trendami SEO.

Niewiele osób wie, czym jest SEO, ale mimo to rozwijająca się branża, która zapewnia firmom cenny wgląd w to, jak działa ich strona internetowa i co mogą zrobić, aby ją ulepszyć.

Coraz więcej nowych firm opiera swoją działalność na audytach SEO w celu zidentyfikowania mocnych i słabych stron swojej strategii marketingu cyfrowego, zapewniając, że uzyskują największą wartość z inwestycji.

Jak pozycjonować się w wyszukiwarkach

SEO jest ważnym czynnikiem w optymalizacji wyszukiwarek. Jest to proces rankingowania stron internetowych w wyszukiwarkach, który można wykonać za pomocą różnych technik.

Proces rozpoczyna się od badania słów kluczowych, które polega na znalezieniu słów kluczowych, które są odpowiednie dla Twojej witryny, a także grupy docelowej. Następnie musisz określić, ile razy te słowa kluczowe powinny pojawić się w Twojej witrynie. Odbywa się to poprzez analizę konkurencji i określenie, za co chcesz się pozycjonować. O czym jednak warto wspomnieć, to korzyści uzyskiwane na audytach SEO profesjonalnych agencji interaktywnych. Badanie strony przez profesjonalistów i późniejsza z nimi współpraca to zdecydowanie lepsze rozwiązanie dla każdej witryny, która ma się stać rozpoznawalna i często odwiedzana. 

Następnym krokiem jest napisanie treści, która będzie zoptymalizowana pod kątem tych słów kluczowych i przekształcenie odwiedzających w klientów. Ostatnim krokiem jest optymalizacja witryny pod kątem SEO, w tym takich rzeczy, jak metatagi i tytuły stron. Aby jednak pisać musimy wiedzieć czym jest SEO, tę wiedzę natomiast uzyskamy od agencji, która nawiąże z nami współpracę. 

10 najważniejszych błędów, których należy unikać na początku SEO-pozycjonowania witryny lub bloga

Oto 10 najważniejszych błędów, których należy unikać na początku SEO dla Twojej witryny lub bloga.

  1. Brak optymalizacji witryny pod kątem SEO (najczęściej wynika z faktu niewiedzy czym jest SEO)
  2. Brak badania słów kluczowych i pomysłów na treść
  3. Nie pisanie dobrego metaopisu
  4. Nieużywanie Google Analytics do śledzenia odwiedzających i konwersji
  5. Nieprawidłowe korzystanie z Google Search Console do śledzenia błędów w witrynie i naprawiania ich na czas
  6. Brak optymalizacji szybkości witryny przy pomocy dostawcy CDN, takiego jak Cloudflare lub MaxCDN (jeśli korzystasz z WordPressa)
  7. Brak optymalizacji szybkości witryny za pomocą wtyczki do pamięci podręcznej serwera, takiej jak WP Super Cache (jeśli korzystasz z WordPressa) 
  8. Korzystanie z niewłaściwego rodzaju planu hostingowego – hosting współdzielony nie jest odpowiedni dla SEO, zwłaszcza jeśli chcesz korzystać z wtyczek buforujących 
  9. Nieprawidłowa konfiguracja hostingu – Skonfiguruj wtyczki buforujące i korzystaj z szybkiego serwera, jeśli musisz 
  10. Korzystanie z przestarzałego oprogramowania w witrynie – Jeśli witryna nie jest zgodna z większością najnowszych technologii internetowych, należy ją zaktualizować. Nieaktualna strona nie jest korzystna dla SEO.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*