Jak na targach wyróżnić swoje stoisko?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Udział w targach branżowych to wręcz idealna okazja do wzmocnienia wizerunku marki, zaprezentowania szerokiej oferty produktowej lub usługowej, pozyskania nowych klientów, a także zawarcia kontaktów z ważnymi kontrahentami. Zrealizowanie wymienionych celów jest jednak możliwe jedynie wtedy, gdy zadbamy o właściwą prezentację stoiska – chodzi nie tylko o warstwę merytoryczną (odpowiednie materiały informacyjne), ale też wizualną (np. namiot reklamowy, torebki papierowe z nadrukiem, gadżety promocyjne itp.).

Estetyczna aranżacja i zachowanie umiaru to klucz do sukcesu

Atrakcyjne stoisko powinno być oryginalne, ale jednocześnie zaaranżowane z pewnym umiarem. Dzięki temu będzie się wyróżniało na tle konkurencji w pozytywny sposób. Poszczególne elementy wystroju muszą być spójne i doskonale dopasowane, a przestrzeń wygodna oraz atrakcyjna pod względem wizualnym. Dlatego warto stosować takie dekoracje, jak namioty reklamowe z wyraźnym logo firmy i hasłem promocyjnym czy nowoczesne ekrany dotykowe. Przydadzą się też modne ostatnio balony do modelowania np. tego typu: https://www.flasz.pro/35-balony-do-modelowania.

Kolejnym wyróżnikiem idealnego stoiska jest oświetlenie, dzięki któremu klient doskonale widzi nasz produkt. W tym przypadku zaleca się wykorzystanie oprócz głównej lampy również dodatkowych diod albo paneli LED-owych, ponieważ pozwolą one doświetlić konkretne punkty (barwy świateł powinny współgrać z kolorystyką całości). Nie mniejsze znaczenie mają materiały informacyjne, czyli wszelkie ulotki, plakaty i broszury.

Muszą one w atrakcyjnej wizualnie formie (przemyślany projekt graficzny) przekazywać zwięzłe informacje na temat oferty i zachęcać do skorzystania z niej. Ostatnim kluczowym składnikiem perfekcyjnej aranżacji stoiska są gadżety promocyjne rozdawane klientom – mogą to być np. kubki i pendrive`y z logo, t-shirty z nadrukiem, smycze na klucze czy powerbanki. Na koniec warto jeszcze zaakcentować rolę kompetentnej obsługi (komunikatywne hostessy).

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*