Jak wybrać chwytliwą domenę?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wybór domeny zaczyna się tak naprawdę od momentu, w którym określamy rodzaj działalności naszej firmy albo serwisu internetowego. Już wtedy bowiem powinniśmy zastanowić się, do kogo skierowana jest nasza oferta i co tak naprawdę się w niej znajduje, by potem, na etapie kreowania nazwy strony, mieć już jakiś obraz osoby, do której się zwracamy lub informacji, którą chcemy przekazać. Naprawdę można zacząć to robić już na etapie domeny i wiele odnoszących dziś sukcesy firm dobrze o tym wiedziało.

Dopasowanie domeny to podstawa

Domeny można podzielić na trzy podstawowe wersje: te, odnoszące się do regionu, na którym operuje witryna; te, które informują o rodzaju usług świadczonych przez stronę oraz te, które po prostu mają przyciągać uwagę. Pierwsze z wymienionych to popularne .pl dla Polski lub .de dla Niemiec. Jest to istotny wybór, jeśli chcemy dać znać internautom, z jakiego kraju pochodzimy lub w jakim działamy. Jeśli jednak wolimy zachować wydźwięk bardziej międzynarodowy, warto zdecydować się na .com. Można też powyższe połączyć domenami com.pl i cieszyć się plusami obydwu.

Druga kategoria obejmuje końcówki typu expert, info lub inne, podobne. Mają one na celu zasugerować już na wstępie content, który znajduje się na naszej stronie, a przy okazji nieco wyróżnić ją na tle innych, zajmujących się podobnymi sprawami. Domena expert jest tutaj o tyle ciekawa, że już zawczasu sugeruje naszą fachowość, co może przyciągnąć potencjalnych klientów. Aby sprawdzić, co jeszcze możemy dzięki niej zyskać, warto wejść na https://rapiddc.pl/domeny-expert.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*