Przebieraj między agencjami, ofert audytu SEO jest mnóstwo!

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Branża e-commerce jest dynamiczna. Przedsiębiorcy, którzy nie będą za nią nadążać – utoną w morzu konkurencji. Ci, którzy od lat realizują się w e-handlu, z agencjami SEO są za pan brat. Nikogo nie powinno to dziwić, zauważywszy ile sklepów internetowych i dostawców usług pojawia się w sieci każdego dnia. Jeżeli zauważamy w topowych wynikach wyszukiwania kogoś nowego, musi to oznaczać, że między agencjami, znalazł on tę jedną, która udzieliła niecodziennie dobrego i rzetelnego audytu SEO. Próg wejścia jak widać jest wysoki, a chętnych na pęczki, dlatego zostań z nami i dowiedz się pokrótce, dlaczego współpraca z agencjami jest konieczna i jaka jest w tym wszystkim rola audytu SEO.

Content marketing zapraszający w Twoje progi

Po pierwsze, nie za dużo. Po drugie, konkretnie. Bardzo często podczas audytu SEO, spotykamy się z zakładkami i podstronami opisującymi działalność, niemniej obszernie niż Henryk Sienkiewicz spisał ikonicznych krzyżaków. Niektóre nowoczesne sklepy internetowe stawiają na szybkie przekazanie ważnych treści – danych kontaktowych i krótkiego, rzeczowego opisu sklepu lub oferowanej usługi. To jest najlepsza taktyka, jaką wypada zastosować w przypadku zakładek i podstron mających zapoznać odbiorcę z nami i naszą działalnością. Oczywiście kontroli prowadzonej za pośrednictwem audytu SEO, dotyczy wiele, wiele więcej elementów, bo zasadniczo cała witryna, jednak tam gdzie skupiamy się na odbiorcy, który ma nawiązać intensywniejszą interakcję, bowiem chodzi o nabór usług, czy dóbr, musimy zachęcać a nie odstraszać tekstem oraz resztą zawartości oczywiście. 

Potencjał blogów nie został wyczerpany

Między agencjami SEO, możemy zauważyć podobieństwa w działaniu. Jednym z nich jest propozycja bloga tematycznego wśród klientów, gdyż jak się okazuje, jego obecność przyczynia się do wygenerowania większego ruchu w sklepie. Wpisy zawierające słowa kluczowe SEO i posiadające jednocześnie bardzo przydatne informacje, mogą mieć wpływ na pozycjonowanie. Zanim jednak zdecydowalibyśmy się na realizację bloga, należy skorzystać z audytu SEO, bowiem jest to jednak nieco trudniejsze działanie, ze względu na specyfikę strony typu blog.

Pisanie nie musi być jednak naszym obowiązkiem, nie po to tyle czasu spędziliśmy poszukując partnera między agencjami, abyśmy to my byli za wszystko odpowiedzialni. Blogowaniem może zająć się dział copywritingu, który obecny jest w każdej niemal agencji interaktywnej. Da nam to pewność, że publikowane treści będą nienagannej jakości. 

E-commerce a SEO

Jeżeli konwersja Twojego sklepu “umiera”, umiera również działalność. Działania SEO w kontekście działalności e-commerce, są kluczem do rentowności sprzedaży internetowej. Włączając słowa kluczowe SEO do tytułów i opisów produktów, Strona ma wyższą pozycję w rankingu w wynikach wyszukiwania. Zwiększona widoczność jest kluczowym elementem dla większych odwiedzin witryny i większej liczby konwersji. Przeprowadzenie audytu SEO strony stanowi pierwszy, duży krok do poprawy wizerunku internetowej działalności. Mając przed oczami dane, które doskonale obrazują niedoskonałości Twojego e-sklepu, agencja nie tylko będzie świadoma od czego należy zacząć, ale również będzie w stanie kreślić strategię marketingu cyfrowego. 

Po przeprowadzeniu audytu SEO, otrzymujemy kompendium wiedzy pozwalającej na budowanie marki i zwiększanie efektywności podejmowanych przez nią działań. Nie zwlekaj więc i pozwól sobie na sukces. Dokonując audytu SEO strony firmy, nie poniesiesz kosztów, gdyż większość firm oferuje go za darmo! Nawet w szerszej perspektywie czasu nie kosztuje to majątku, a korzyści z tego płynące są potężne i odczuwalne. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*