W branży marketingowej ekrany ledowe są bardzo popularnym środkiem reklamy wizualnej. Duże rozmiary pozwalają na ich dostrzeganie nawet z bardzo dużej odległości. To zaś sprawia, że treść przekazu, jaki niosą ze sobą ekrany ledowe może docierać do bardzo dużej liczby osób, w tym potencjalnych klientów usług oraz produktów. Ekrany ledowe są jednak związane ze stosunkowo wysokim nakładem finansowym, a przez to konieczne jest rozsądne i przemyślane ich ustawienie. Przede wszystkim trzeba wybrać takie miejsca, w których najliczniej znajdują się potencjalni odbiorcy reklamy wyświetlanej na ekranie. Tym samym doskonale sprawdzają się centra miast i zatłoczone ulice.
Nowoczesne ekrany ledowe można wykorzystać zarówno na zewnątrz jak i w pomieszczeniach. Tym samym często wykorzystywane są na przykład na stadionach piłkarskich. W ten sposób efektywność odbioru wyświetlanych treści jest bardzo wysoka. Ponadto dobrym rozwiązaniem jest także umieszczanie ekranów ledowych przed siedzibą przedsiębiorstwa. Bardzo bogaty wybór ekranów LED odnaleźć można na stronie https://gilbt.com/. Wówczas można dobrać ekran dopasowany do indywidualnych potrzeb.