Zalety billboardów

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Billboard to niezwykle popularny i bardzo chętnie wykorzystywany nośnik reklamy. Jest to nic innego jak sporej wielkości tablica z konkretnym przekazem skierowanym do potencjalnych klientów. Montuje się ją przeważnie na zewnątrz – np. przy ruchliwych ulicach, na budynkach oraz specjalnie przystosowanych słupach. Wykonywanie wysokiej jakości bilbordów na zamówienie można zlecieć np. przez https://alu-kamiko.pl.

Niski koszt to kluczowy atut

Podstawową zaletą bilbordów jest ich bardzo atrakcyjna cena – za najprostszy projekt zapłacimy zaledwie 50 zł. Wyjątkowo niskie są również miesięczne koszty wynajęcia takiej konstrukcji (około 25-50 zł dziennie). Z tego względu może sobie na nią pozwolić większość firm. Ogromnym atutem billboardu jest ponadto jego trwałość i odporność na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych, wysoka skuteczność promocyjna (ciekawy slogan i atrakcyjne kolory przyciągają wzrok), doskonała widoczność nawet z dużej odległości i we mgle, łatwość aktualizowania informacji, a także możliwość wynajęcia zarówno na krótki, jak i długi okres czasu (dwa tygodnie, miesiąc, pół roku itd.).

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*