Zalety billboardów

Billboard to niezwykle popularny i bardzo chętnie wykorzystywany nośnik reklamy. Jest to nic innego jak sporej wielkości tablica z konkretnym przekazem skierowanym do potencjalnych klientów. Montuje się ją przeważnie na zewnątrz – np. przy ruchliwych ulicach, na budynkach oraz specjalnie przystosowanych słupach. Wykonywanie wysokiej jakości bilbordów na zamówienie można zlecieć np. przez https://alu-kamiko.pl.

Niski koszt to kluczowy atut

Podstawową zaletą bilbordów jest ich bardzo atrakcyjna cena – za najprostszy projekt zapłacimy zaledwie 50 zł. Wyjątkowo niskie są również miesięczne koszty wynajęcia takiej konstrukcji (około 25-50 zł dziennie). Z tego względu może sobie na nią pozwolić większość firm. Ogromnym atutem billboardu jest ponadto jego trwałość i odporność na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych, wysoka skuteczność promocyjna (ciekawy slogan i atrakcyjne kolory przyciągają wzrok), doskonała widoczność nawet z dużej odległości i we mgle, łatwość aktualizowania informacji, a także możliwość wynajęcia zarówno na krótki, jak i długi okres czasu (dwa tygodnie, miesiąc, pół roku itd.).

Super Portal
Super Portal

Super Portal jest super, ponieważ pozwala skutecznie zaspokoić Twoją ciekawość i dostarczyć Ci codzienną dawkę konkretnego, wartościowego contentu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jedenaście + dziesięć =