Z duchem czasu! KDM system, czyli nowoczesna kontrola czasu pracy

Większość z nas na początku swojej kariery zawodowej musiała potwierdzać swoją obecność podpisem na kartce. Obecnie większość firm decyduje się na całkowite wyeliminowanie papierowej dokumentacji. Niesie ona ze sobą nie tylko ryzyko zaniedbań, ale również trudności związane z edytowaniem i wszelkimi zmianami w obrębie poszczególnych dokumentów. Nowoczesny system KDM to rozwiązania oparte o najnowsze osiągnięcia technologiczne, które z kolei bazują na automatyzacji i wygodzie. Sprawdź, czy jest on niezbędny w Twojej firmie.

Niezawodne kontrolowanie obecności pracowników

Systemy tego rodzaju pozwalają na skrupulatne rejestrowanie oraz przechowywanie danych o obecności pracowników w biurze w danym czasie. Program automatycznie wprowadzi niezbędne informacje, a także wskaże wszystkie ewentualne błędy. Dodatkowo aplikacja informuje administrację o wydłużeniu czasu spędzonego w firmie, co automatycznie liczone jest jako nadgodziny, a także omyłkowych odbiciach. Warto podkreślić, że zarządzający zostają powiadomieni o zbyt długich przerwach.

Dla każdego biznesu jeden system

Doskonale dopasowany system KDM odpowiada na potrzeby każdego użytkownika. Dzięki temu istnieje możliwość swobodnego dostosowania względem tego, czego oczekuje pojedynczy biznes. Jeśli wydaje Ci się, że system sprawdzi się tylko w większych przedsiębiorstwach – nic bardziej mylnego. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom doskonale dopasuje się również do mniejszych firm i pozwoli zarządzać nimi sprawnie i rzetelnie.

Zarządzaj zasobami ludzkimi jeszcze lepiej

Wdrażając system KDM w swojej firmie możesz liczyć na większe zyski dzięki odpowiedniej organizacji czasu pracy, a przy tym optymalizacji wydajności pracowników. W ramach systemu masz możliwość rozliczenia czasu pracy zgodnie z trybem obowiązującym w Twojej firmie, jak również obsłużyć elektroniczne wnioski urlopowe. Dodatkowo jako zarządzający możesz zastosować różnorodne metody rejestracji, monitorować sprzęt wydany pracownikom, a także wykorzystywać poszczególne czytniki w terenie. Wszystkie te funkcje pozwalają na znaczną poprawę wydajności pracowników.

Przechowuj raporty i rozliczenia

Ewidencja czasu pracy to nie tylko dostęp do kontroli pracowników, ale również uzyskiwanie automatycznych raportów, na podstawie których generują się rozliczenia. Otrzymasz możliwość automatycznego rozliczania czasu pracy, jak również nadawania poszczególnych uprawnień. To kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorstw.

Super Portal
Super Portal

Super Portal jest super, ponieważ pozwala skutecznie zaspokoić Twoją ciekawość i dostarczyć Ci codzienną dawkę konkretnego, wartościowego contentu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

17 − 10 =